CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Extended Network Banners

WHAT TIME IS IT?


Get your own Digital Clock

INFORMASI AKADEMI FANTASIA 7

CHATANGO

GUESTBOOK

AISHAH AF7 PHOTO SLIDESHOW

My Slideshow

Thursday, April 30, 2009

DIARI PELAJAR AF7

ZIZI >tersingkir<

TAKUT ORANG TERTIDUR
Rabu, 1 April 2009
Hari ni aku gembira & bersyukur sangat sebab memang aku tak sangka dapat jumpa Amy Search, penyanyi Rock yang betul-betul aku minat. Sedikit sebanyak kedatangan Abg Amy memberikan aku semangat untuk nyanyi kan lagu beliau “ Aku Dah Bosan” di malam konsert nanti. Aku bersemangat sudah mau perform ni. Cuma apa yang aku risau aku takut orang tak tertidur. Tapi Insyaallah semuanya berjalan ngan lancar. O ya, Bob AF2 pun ada datang. Dia bagikan kata-kata semangat juga pastu tolong kami dalam nyanyian kami. Memang bersyukur bab ada orang sudi berkongsi ilmu. Tapi tadi masa sesi ngan jo, Zizi tak sempat buat interview ngan aku bab masa tak cukup.. erm..

0 comments: